Arsa, açık teklif arttırma usulü ile satılacaktır.

12 Kasım 2024

YUMURTALIK BELEDİYESİ PERSONEL HİZMETLERİ LİMİTED ŞİRKETİ’NDEN

Mülkiyeti Belediyemiz Personel Hizmetleri Limited Şirketi’ne ait olan, 375 Ada 323 Parselde bulunan 2.395,90 metrekare Arsa, açık teklif arttırma usulü ile satılacaktır.           

  1. Açık teklif artırma suretiyle satılacak olan arsaların pafta, ada, parsel numaraları, metrekareleri,   muhammen bedelleri, geçici teminatları ile açık artırma saati aşağıda belirtilmiştir. 

  2. Açık teklif artırma usulü satışına katılabilmek EKTE yer alan şartname hükümlerinin yerine getirilmesi ve 15 KASIM 2024 Cuma günü Saat 10:00’da Personel Hizmetleri Limited Şirketi’nde hazır bulunulması gerekmektedir.

  3. Posta İle yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir. Müracaat yeri Yumurtalık Belediyesi Devrişiye Mahallesi Dumlupınar Sokak No:1; 3. Kat Yumurtalık/ADANA 

 

Sıra

Mahalle

Ada No

Parsel No

Alan/metrekare

Tapu Taşınmaz Nitelik

Muhammen Bedeli(TL)

Geçici Teminat(TL)

Açık Artırma Tarihi

Açık Artırma  Saati

1

Akyuva

375

323

2.395,90

Arsa

18.480.000,00

184.800,00 TL

15.11.2024

10:00

YUMURTALIK BELEDİYESİ 
PERSONEL HİZMETLERİ LİMİTED ŞİRKETİ

 

YUMURTALIK BELEDİYESİ 
PERSONEL HİZMETLERİ LİMİTED ŞİRKETİNE AİT ARSA SATIŞ ŞARTNAMESİ

A- AÇIK ARTIRMA KONUSU, ŞEKLİ VE MİKTARI:    

1-    Mülkiyeti Yumurtalık Belediyesi Personel Hizmetleri Limited Şirketine ait aşağıda bilgileri ve muhammen bedelleri yazılı arsa; öncelikle işbu açık artırma şartnamesine dayalı olarak satılacaktır.

B- TAHMİN EDİLEN BEDEL, GEÇİCİ TEMİNAT MİKTARI VE ŞARTLARI:


S.NO    
MAHALLE    
ADA NO    

PARSEL NO    

ALAN METREKARE    
TAPU TAŞINMAZ NİTELİK    
MUHAMMEN BEDEL
TL    
GEÇİCİ TEMİNAT
TL    
AÇIK ARTIRMA TARİHİ    AÇIK ARTIRMA SAATİ
1    AKYUVA    375    323    2.395,90    ARSA    18.480.000,00    184.800,00    15.11.2024    10:00
Muhammen bedele KDV dahildir.


C- AÇIK ARTIRMANIN NEREDE, HANGİ TARİHTE, SAATTE VE NASIL YAPILACAĞI:    

2-    Açık Artırma 15/11/2024 Cuma günü saat 10:00’da Devrişiye Mahallesi Dumlupınar Sokak No:1 Yumurtalık Belediye Başkanlığı, Personel Hizmetleri Limited Şirketi Kat 3 adresinde yapılacaktır. 
3-    Satış açık artırma usulü ile yapılacaktır. Artırma muhammen bedel üzerinden başlayacaktır.
4-    Personel Hizmetleri Limited Şirketi Yönetimi açık artırmayı yapmakta veya yapmamakta; uygun bedeli tespit etmekte, teklifi kabul etmekte, satış yapmakta veya açık artırmayı iptal etmekte serbesttir.

D- AÇIK ARTIRMAYA İŞTİRAK EDECEKLERDE ARANILAN ŞARTLAR VE BELGELER:
5-    Açık artırmaya katılabilmek için istenen belgeler;
a-    Müracaat dilekçesi
b-    Nüfus cüzdan fotokopisi
c-    Adrese    dayalı    nüfus    kayıt    sisteminden    alınmış    ikametgâh    belgesi    (E-Devlet    ya    da    Nüfus    İdarelerinden)
d-    Geçici teminat bedeli banka dekontu veya vezne alındısı. (Ziraat Bankası Yumurtalık Şubesi TR35 0001 0006 1285 1405 9950 09 numaralı hesabına yatırılacaktır.)
e-    Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile Ticaret ve Sanayi Odası’ndan alınmış oda kayıt belgeleri ve tüzel kişiliğin imza sirküleri
f-    İstekliler adına vekaleten iştirak ediliyor ise istekli adına açık artırmaya katılan kişinin açık artırmaya katılabileceğine ilişkin Noter tasdikli vekaletnamesi.
g-    Ortak girişim olması halinde ortakların hisse oranlarını gösterir Noter tasdikli Ortak Girişim Beyannamesi (Ortak girişimi oluşturan gerçek ve tüzel kişilerin her biri için belirtilen belgelerin verilmesi gerekir.)

6-    Açık artırmaya gireceklerin en geç 15/11/2024 Cuma günü saat 10:002’a kadar, yukarıda sayılan belgeler ve geçici teminatın yatırıldığına ilişkin banka dekontu/vezne alındısı ile birlikte Yumurtalık Belediyesi Personel Hizmetleri Limited Şirketi’nde hazır bulunmaları gerekmektedir.
7-     Ziraat Bankası Yumurtalık Şubesi TR35 0001 0006 1285 1405 9950 09 numaralı hesabına yatırmaları ve diğer evraklarla birlikte ilgili dekontları Yumurtalık Belediyesi Personel Hizmetleri Limited Şirketine teslim etmeleri gerekmektedir. (Geçici teminat bedelini bankadan alınan teminat mektubu şeklinde sunacak olanlar diğer istenen evraklarla birlikte banka dekontu yerine bankadan alınan teminat mektubunu teslim edeceklerdir.)

E- AÇIK ARTIRMANIN ONAYI, TEBLİĞ VE SÖZLEŞME: 
8-    Yapılan açık artırma kararı açık artırma tarihinden itibaren en geç 10 iş günü içinde Personel Hizmetleri Limited Şirketine yönetim kurulu veya şirket müdürü tarafından onaylanır veya işbu şartnamenin 4. maddesine dayanarak iptal edilir. Yönetim kurulu veya şirket müdürü açık artırmayı onayladığı tarihi takip eden günden başlayarak en geç 5 iş günü içinde açık artırma sonucunu istekliye/vekiline tebliğ eder. İstekli 5 gün içinde satış sözleşme işlemini gerçekleştirmiş olmalıdır. Bu zorunluluğa uymadığı takdirde açık artırma iptal edilir ve geçici teminatı Şirket adına gelir kaydedilir.
F- VERGİ, RESİM, HARÇ VE SÖZLEŞME GİDERLERİNİN ÖDENECEĞİ:    
9-    İhale sonrası satış ve devir işlemlerine ilişkin doğacak her türlü vergi ve harç masrafları, arsayı satın alana aittir.

G- ARSA ÖDEME PLANI:    
10-    Satışı yapılacak olan 1 adet arsa ödeme şekilleri aşağıda maddeler halinde belirtilmiştir.
a-    Taksitler, satış sözleşmesini takip eden aydan başlamak üzere her ayın 10(on) unda şirketin belirlediği banka hesabına yatırılacaktır.  Hafta sonuna denk gelmesi halinde izleyen ilk işgünü yatırılacaktır. Gecikme olması durumunda aylık % 4,5 gecikme zammı işletilecektir.
b-    Satış Sözleşmesi imzalandığında Satış bedelinin %50 peşin olmak üzere kalanı, 6 eşit taksitle ödenmesi halinde peşinattan kalan kısmına %15 fark eklenerek tahsil edilecektir. 
c-    Satış bedelinin %50’si peşin olmak üzere kalanı, 12 eşit taksitle ödenmesi halinde peşinattan kalan kısmına %35 fark eklenerek tahsil edilecektir.
d-    Satış bedelinden alınacak olan peşinatının sözleşme imzalandığı tarihte Şirket hesabına yatırılması gerekmektedir.

Taksitli ödeme seçeneklerinin tamamında SATICI; ALICI’dan belirlenen vadede Senet veya Çek isteyebilir.

11-    İhalede en yüksek teklifi vererek ilgili gayrimenkulü almaya hak kazanan alıcının ödeyeceği bedel; KDV DAHİL satış bedelidir. 
H- DİĞER MADDELER
.
12-    Tapu harç ve masraflarının tamamı alıcıya aittir.
13-    Satışa sunulan mevcut arsayı satın alan, mevcut halinde satın alacak olup, satış sonrasında hiçbir şekilde Belediyeden ve Şirketten herhangi bir talepte bulunmayacaktır.
14-    Taksitli satış halinde tapu kaydına ipotek işletilecek olup,  borcun tamamı bittikten sonra kaldırılacaktır.

İ- İHTİLAFLARIN ÇÖZÜM ŞEKLİ:     Adana Mahkemeleri ve İcra Dairelerin görevli ve yetkili olduğunu taraflar kabul etmiştir.
15-    İşbu şartname 14 (Ondört) maddeden ve iki sayfandan ibarettir.

                                                                                                             
SATICI
YUMURTALIK BELEDİYESİ 
PERSONEL HİZMETLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
 

E-Bülten

Bülten listemize e-posta adresinizi kayıt ederek güncellemelerden anında haberdar olabilirsiniz.